torsdag 17. april 2014

God Påske

I dag startet dagen med prøvesmaking av
egenprodusert morr.
Mor, far og min mann er
pølsemakerne !!


Jeg er så imponert. 







Jeg rakk akkurat å plante noen stemor 
før regnet
høljet ned...
Typisk, fridag!


..Men kanskje helt greit å lande i sofa´n istedet for hagearbeid,
når nakken har slått krøll!?
...Ferienakke..... 
Typisk, fridag!



Da er det god trøst 
(når vi sitter her som et gammelt ektepar - haha)
å skrive litt blogg, planlegge bursdag og middag,
se over gamle bilder og bare chiller´n.

Tenk i morgen skal vi feire 17 - års dagen til denne
søte frøkena!!

Helt utrolig



Og middagen skal tilbredes i bakerovnen,
og det gleder jeg meg til :))



Ønsker alle en fortsatt fin påske,
og takk for at du er innom ;)




Sjekk, gresset er grønt!!
HURRA



1 kommentar:

  1. Leste historien om tønnefabrikken i Tidens Krav..... i dag lørdag 9. august..

    Meget bra jobbet ...

    Hisen en som er kjent i kommunen og på Kvenna..

    SvarSlett