søndag 27. april 2014

Fra fabrikkdør til bord...

Det er egentlig ikke rart at mannen i huset
til tider kan bli gal av min 
"samlemani"
Men jeg er heldigvis ikke kvalifisert til
deltagelse i programmet
SYKE SAMLERE....

Så i dag fikk jeg endelig bruk for denne gamle ytterdøren fra
Bøkkerverkstedet

Her var den før
( i 1. etg )



...og i dag kom den hit,
etter litt tid på vent...,
men nå som hagebord






Det er så artig å blande gammelt og nytt.
Og det måtte selvfølgelig litt glam inn...
Prismeminitelysekrone
i taket, for jeg er 
jo litt svak for prismer.....





Og når en av Oldemors gamle stoler 
med lyseblått sete
kom til rette,
ble jeg ekstra fornøyd.




Så har du en gammel dør,
ja da er det bare fantasien som sette begrensninger.

Jeg har brukt 2 bukker som bein,
og har foreløpig bare lagt den tunge døra oppå.
Den må nok festes og kanskje
smøres med ett eller annet middel,
for sikkerhet skyld.





Da skal uken forbredes og det blir vel 
full trøkk fra i morgen tidlig tenker jeg 

Sov Godt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar