onsdag 23. april 2014

FINE DAGER

Her er vi godt i gang med hverdagslige sysler,
med påskeferien godt i minnet.
Fór en timing....
SMILEFJES

Lørdag jobbet jeg,
og da var det overskyet.
Ellers var temperaturen og solveggen
uimotståelig....


Jeg trives så alt for godt ved sjøen,
men til alles store overraskelse kom
vi oss på ski 1. påskedag.
HURRA


Og jeg må innrømme at påsken blir ikke den 
samme uten en liten hyttetur.
Om det så er kun dagstur.

Jeg er var på hytta alle
påskehelger som barn og ungdom,
og jeg må en tur opp dit og spise appelsin og grille
pølse for å få den rettelige påskestemningen.
Og heldigvis, tross
lite snø ble det en fantastisk tur

Fint skiføre....

Solings


Tradisjon tro - ringspill

Lite snø


Ferien ble avsluttet med påskebrunsj og
latmannsliv...
Noe hus og heim bærer preg av.. HAHA

Men hva har vel det og si.......







...Når man kan sitte slik og nyte ettermiddagssola.....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar