søndag 2. mars 2014

URBAN LIVING....


Hverken jeg eller min yngste datter 
klarte å komme inn i Amerikansk døgnrytme under 
oppholdet i New York....
Jeg var lys våken kl 04.00,
men klarte å klore meg fast i madrassen fram til kl. 06.00 :))
Med over 300 Yoga - studio i byen,
hadde jeg allerede før avreise bestemt meg for å 
ta min første Yoga - time i denne pulserende byen.....
Og da passet det perfekt 7am

....Og det ble en fantastisk opplevelse.... 

Å komme ut i gaten på Time Square kl 06.20,
er jo en opplevelse i seg selv 



The city that never sleeps


Etter å ha spasert noen avenues og streets, 
kom jeg fram til en gammel bygård som huset flere studio.






Det å kjenne på atmosfæren og å være litt utenfor comfortsone,
gjør så godt!!!
Og "risikoen" var verd det!!







Salen var stappfull av ivrige elever på alle nivåer.
Både menn og kvinner
Yogaintruktøren var et unikum
av et lite vakkert vesen med lang erfaring i faget.
Musikken ble satt på, og da var det bare å henge med...
Takk G.., for at jeg har danset i 30 år :))

Og etter 60 minutter med Yoga Flow, meditasjon og et lite
"jungelbrøl"på slutten av timen, var 
jeg sååå fornøyd at jeg nærmest danset tilbake til hotellet.

....EN UBESKRIVELIG FØLELSE...



 Så ser dere ei dame stående på hode nede ved fjæra i sommer,
er det bare jeg som har blitt hekta!!!


illustrert foto :))







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar