søndag 6. oktober 2013

Surrealistisk....

Å gå inn i gruvene i Andalucia,
 å danse Flamenco 3 timer om dagen er
 S U R R E A L I S T I S K

Dansestudioet. Gulv av sponplater

Fór en opplevelse!!
Dette har jeg drømt om i så mange år,
og endelig......

På mandag holdt jeg på å gi helt opp...
Litt annen betegnelse på nybegynner,
i Flamencoen´s land. 
HaHa

Men på onsdag, da begynte det å bli skikkelig moro!!
Og fredag var jeg super stolt når jeg hadde danset meg gjennom en hel
Fandango med egen gitarist.
DET er surrealistisk DET!!!



Student for en uke

Dagens første kaffekopp måtte nytes i lokal kaffebar,
sammen med lokalbefolkningen.
Litt kontraster fra Cafe Somti.
HAHA



Ble nesten stamgjest.....


Og med lommekjent reisefølge ble turen helt 
P E R F E K T



Utsikt fra takterrassen



..Og det som er litt morsomt er at jeg og familien hadde en dagstur
til Granada , i forbindelse ferie i Nerja
for 9 år siden!!!



Familien på tur

..................



Mannen i huset sitter i Sardinia. 
Klar for WM deltagelse!!!
D E T er også veldig surrealistisk!!
PÅ onsdag skal han i ilden.....
SÅÅÅÅÅ SPENNENDE. 
(Skal holde dere oppdatert)





Da er det bare å brette opp ærmene,
for nå kan man ikke ligge på LATSIDEN.
Masse å ta tak i denne uken!!

Ønsker alle en fantastisk uke,
så kommer jeg plutselig tilbake


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar