søndag 1. september 2013

Bye Bye August.....




August

Syns det er rart at august allerede er over 
og det er vært en utrolig innholdsrik måned
Messer, visning, konsert, taekwondoleir, 
baking, skolestart, elg i solnedgang,
bursdagsfeiringer
for å nevne noe

Mye farting, så er det rart at 
man aldri blir ferdig med husmaling???

I dag har jeg sååå lyst til å fyre i bakerovn, men NEIDA.
Opp i stigen med meg!!!


I stigen

Gleder meg til å ta fatt på september
Ny måned, nye muligheter.
Mye på gang. HiHi
Det blir en F I N høst
Vel å merke,
hvis man fortsatt står på beina etter neste helg....


HJELP, nå nærmer det seg fredag og århundrets
D A N S E H E L G
Og jeg må bare innrømme at jeg 
gruegleder meg......

Tenk Crister Tornell og vår alles kjære Nina Lill
Er det rart man plages med prestasjonsangst?????
Har desverre forandret meg LITT, 
siden siste dansekurset med Nina Lill.
Må prøve å "Tøye meg opp" 
denne uka. H A H A
Men utstyret er på plass!!

Tja....


 Kanskje ikke helt egnet til Salsajazz, eller HIPHOP????

Det jeg er mest spent på er hvordan i alle dager 
skal jeg klare å holde konsentrasjonen i 8
danseøkter....... og lære koreografi???

Håper man fortsatt har en snev 
av selvtillit søndag 8. sept. 
LOL

Ha en fin søndag
.............




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar