søndag 4. august 2013

HAPPY SUNDAY

Utrolig at jeg klarte å motivere meg til 
morgentrim..... 
Hvorfor skal det være SÅ vanskelig
å komme seg i de ford... treningsklærne???

Perfekt treningsrom

Og gjett om jeg var stolt etterpå?! 
Konklusjon; Det har vært en roooolig 
og behagelig sommer.
Det føltes som timer før pulsen ble normal.....

Høy puls har det også vært tidligere i uka!!
-NORWAY CUP-
Jentene klar for 1/8 - finale

Jeg er nok over gjennomsnittet ivrig.
Har jo egentlig ingen peiling, 
men så utrolig moro og man blir jo så lett revet med!! 
Flinke jenter som kjempet seg til 1/8- finale.

I dag har vi feiret prinsessa´s 10 års dag!!
....Tenk at Baby´n min er blitt 10 ÅR....


Stor baby. Haha

Tradisjon tro:
Hageselskap og Bacalao

4. august er en Godværsdag!!
Det er kun ett år i løpet av disse ti årene
at vi har feiret innendørs på grunn av regn.

Og det er ingen sak å invitere gjester, når 
man har en storesøster som har så utrolig lyst til å bake

Cupcakes og kake


Det har vært en Happy Sunday på alle måter.



Ønsker alle en fantastisk uke.
Jubilanten gleder seg til Taekwon - Do leir og
kanskje blir det gradering på fredag ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar