søndag 11. august 2013

G R A D E R I N G

JUHU, da ble det gult belte.

Etter 4 dagers trening, var det klart for gradering fredag.
Spennende for både mor og datter!!
Gjett om det var 2 stolte 
damer som gikk hånd i hånd ut av idrettshallen...

Stolt frøken
...Og FÓR ett arrangement....
Taekwondo - klubben i Surnadal gjør en fantastisk jobb!!

Konfirmanten skal snart i ilden og ta konfirmasjonsbilder til takkekort,
så vi øvde like godt på "posering" denne uka.
Mamsen er til det meste,
men er ikke kvalifisert til å ta bildene....
Og bunaden og bunadsjakken må selvfølgelig på:))

Konfirmanten




I slutten av uken sjekker vi inn på motemessen, 
og jeg gleder meg!!
Våren 2014 står for tur + litt småsnadder for omgående.
Det blir en knallbra høst.
Masse fint i vente både for dame og herre :)
Og det blir ekstra stas å introdusere 
damekolleksjonen til 
"Moods of norway"
denne høsten

Denne høsten får vi også Damekollekjon. Glede!!

Jeg kommer tilbake allerede i morgen,
for da skal jeg fortelle dere om Årets Happening!!!
Og jeg kan nesten ikke vente......
Hasta Luego, og 
GOD NATT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar