søndag 15. april 2012

Hems !

"

Håper alle har hatt en fin helg og benyttet anledningen til å være ute på en slik fin søndag. Her hadde vi voldsomme planer, men bare 1/3 - del ble gjennomført!!! Deilig, da er det alltids noe å finne på i morgen :) Måtte prioritere konsert i Stangvik Kyrkje, og det var det verdt.
Det har vært et stort ønske fra en liten frøken i huset; "Mamma, vi må ha hæms",  og det ser ut for at ønsket går i oppfyllelse.
Etter nøye inspeksjon fra "Kvatro" ble de gamle takstolene godkjent, men vi ble nødt til å forsterke og senke takhøyden på deler av 2. etg. Og det ser ut for at ønsket går i oppfyllelse.
Liten hems, men veldig kjekk.
I morgen begynner arbeidet med taket. Det gamle blekket blir borte og det nye blir: TRETAK!!!
Gleder oss å se forandringen :)))
Tapet på de 2 soverommene har vært innom mitt hode i dag, og jeg falt for disse koslige tapetene fra "Retro Villa". De minner meg om tapetene vi fjernet fra huset hvor min oldemor og oldefar ( Mali og Lars ) bodde, og som min søster bor i idag.



Ønsker dere alle en fin uke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar