onsdag 4. april 2012

GOD PÅSKE!!!

 


Tenkte vi skulle legge ut et bilde av Bøkkerverkstedet og det nye vinduet mot sjøen, men jeg kjenner at jeg blir helt apatisk av all snøen. Det er ikke småtterier!!!! Var nesten unntakstilstander her på mandag...... 
Derfor startet vi dagen med å bake rundstykker med egg. Dette er en tradisjon vi har tatt med oss fra Drammen. Egget blir kokt i komfyren mens rundtykket stekes. En artig og imponerende sak. En ivrig frøken pyntet egget før steking, og pga avfarging er det viktig å bruke giftfri vannmaling :)
Neste år vil egget bli stekt i en annen ovn....!!!! og da blir det ennå mere spennende å se resultatet.
Da skal jeg balansere rundstykket og egg inn i bakerovnen med denne ;  



Jeg fikk den i gave og gleder meg enormt å ta den i bruk!!

                  Ønsker alle en god og avslappende påske !!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar